فناوری اطلاعات,,,,الکترونیک


   وبلاگ تخصصي الكترونيك و فناوري اطلاعات
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 531
بازدید کل : 13582
تعداد مطالب : 187
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

به وبلاگ الكتروIT خوش آمدید
لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

دنیای بازی های جدید
وب سایت رسمی فرهاد مجیدی
HMFun.loxblog.com
kharide sharj hamrahe aval
دانلود بازی های کامپیوتری
فناوری اطلاعات
انجمن مهندسین برق و الکترونیک آمریکا
پرسه های شیشه ای
همگام سازی شکری
سایت اطلاع رسانی کنفرانس ها
سایت آموزش مجازی مدارس امریکا
وبلاگ تخصصی کامپیوتر
دانشگاه تهران
روزنامه جام جم
هفته نامه عصر ارتباط
جدول زیبای مندلیف با جزئیات بیشتر
علم روز دنیا
اخبار IT
اخبار فناوري اطلاعات
آموزش زبان انگليسي
واژه نامه c.p.h
بانک کد های طراحی سایت+ابزار فلش+دانلود نرم افزار
بانک کد های طراحی سایت+ابزار فلش+دانلود نرم افزار
ترجه آنلاين متون
انجمن رباتيك
مرجع برنامه نويسي
دانلود مقالات رايگان
فني لرن
آموزش آنلاين زبان هاي خارجي
دانلود رايگان كتاب
دانلود نرم افزار
وبلاگ تخصصي برق
عنوان لینک
دنياي الكترونيك
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان الكترو IT و آدرس subphonix.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» محصولات سیب ارزان شد

شرکت اپل در تازه ترین قیمت های محصولات خود،200 دلار از قیمت مک بوک 13 اینچی کم کرده تا این محصول را با قیمتی در حدود 1400 دلار بفروش برساند.
پیش از این قیمت مک بوک 13 اینچی با حافظه ی 256 گیگابایتی 1600 دلار بود که در طی یک چرخش استراتژی شرکت سازنده،قیمت آن را به شدت کاهش پیدا کرده است.نکته ی جالب اینجاست که سرعت پردازشگر این دستگاه در مدل های جدید از 2.5 گیگاهرتز به 2.6 گیگاهرتز ارتقا پیدا کرده است.
این استراتژی جدید شامل محصولات دیگر خانواده مک بوک ها نیز شده است و علی رغم بروزرسانی قطعات سخت افزاری،قیمت این دستگاه ها نیز کاهش یافته است.برای مثال قیمت دستگاه مک بوک ایر (MacBook Air) با ظرفیت حافظه ی 256 گیگابایت 100 دلار کاهش پیدا کرده است.
البته هنوز دلیلی برای این کاهش قیمت گزارش نشده و امکان دارد این قیمت ها تغییر کنند.



نويسنده : niloofar | تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» آیمک جدید 2012 رونمایی شد

فیل شیلر با نمایش دادن تصویر آیمک 2012 و سپس ساکت ایستادن در کنار آن اجازه داد حضار به شدت این محصول جدید را که با طراحی نو از راه رسیده تشویق کنند. محصولی با طراحی جذاب که شیشه جلوی آن لبه تا لبه دستگاه (به جز حاشیه پایین) را پوشانده.

تا وقتی که شیلر آن را نچرخانده بود فکر می‌کردیم کمتر از 2.5 سانتی متر ضخامت داشته باشد ولی این‌طور نیست، بلکه ضخامت بدنه به طرزی هوشمندانه از لبه‌ها تا نقطه اتصال به پایه در پشت، به تدریج افزایش یافته. در واقع ضخامت دستگاه در جایی بیشتر است که موقع دیدن آن از کنار، کمتر به چشم می‌آید؛ اگر نمی‌توانی محصول را به اندازه کافی باریک کنی، کاری کن که باریک به نظر برسد!

appleipadminiliveblog20124859.jpg

ضخامت دستگاه در لبه‌ها فقط و فقط 5 میلیمتر است. پنل نمایشگر نیز تنها 5 میلیمتر ضخامت دارد و به طور کامل به شیشه رویی دستگاه چسبانده شده. مدل 21.5 اینچی آیمک جدید رزولوشن 1920 در 1080 را ارائه می‌کند و مدل 27 اینچی رزولوشن 2560 در 1440 را (استاندارد رتینا به آیمک نیامده). استفاده از تکنولوژی IPS سبب شده تا زاویه دید 178 درجه و روشنایی معادل 300 نیت در معرض دید کاربر قرار بگیرد و البته بازتاب نور نیز 75٪ نسبت به مدل‌های قبلی کاهش یافته.

دوربین FaceTime از نوع HD با کیفیت فیلمبرداری 720p، اسپیکرها و میکروفون‌های دو تایی استریو، پردازنده‌های Core i5 یا i7  (به طور انتخابی)، گرافیک انویدیا Kepler، رم 32 گیگابایتی، و حافظه داخلی "768 گیگابایت از نوع فلش یا 3 ترابایت از نوع HDD یا تلفیق این دو" مشخصات فنی این غول رومیزی هستند.

3 پورت USB و 3 پورت Thunderbolt نیز در پشت دستگاه قرار دارد. باید این آیمک را رخ به رخ دید. از دور که بسیار جذاب می‌نماید. کمترین قیمت مدل 21.5 اینچی 1299 دلار است و نیز ارزان‌ترین ایمک 27 اینچی 1799 دلار قیمت دارد.


نويسنده : niloofar | تاريخ : شنبه 6 آبان 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» اعلام قیمت محصولات ویندوز 8 اچ پی

قبل از این خبرهای مختلفی درباره خصوصیات فنی و جزئیات محصولات ویندوز 8 اچ پی منتشر شده بود. و بالاخره این شرکت امروز رسما زمان عرضه و قیمت گل های سرسبدش را اعلام کرد. این محصولات شامل مجموعه ای از نوت بوک ها، تبلت-لپ تاپ های هیبریدی، کامپیوترهای آل-این-وان و کامپیوترهای رومیزی هستند.

لپ تاپ هیبریدی 11.6 اینچی Envy x2 که از پردازنده Clover-Trail سری اتم اینتل بهره می برد، قرار است از چهاردهم نوامبر (۲۴ آبان) با قیمت ۸۵۰ دلار راهی بازار شود. قرار است این هیبرید را گروهی از محصولات دیگر همچون Envy touchSmart Ultrabook 4 و Phoenix h9 دسک تاپ و Pavilion dm1 همراهی کنند.

در خصوص قیمت تبلت بیزنس اسرار آمیز ElitePad 900 این شرکت هنوز جزئیات زیادی اعلام نشده است. اچ پی هم به این نکته در خصوص آن اکتفا کرد: کسانی که خواهان داشتن این تبلت هستند، می توانند از اوایل سال میلادی آینده آن را با اکانت رایگان ۵۰ گیگابایتی کلود Box خریداری کنند. در پایان هم به صورت خلاصه به مشخصات کلی و قیمت های خانواده ویندوز 8 اچ پی می پردازیم:

- HP Envy X2 hybrid یک تبلت ۱۱ اینچی با پردازنده اتم اینتل و رزولوشن صفحه نمایش ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل است که با داک کیبرد از ۱۴ نوامبر و با قیمت ۸۵۰ دلار به بازار خواهد آمد.

- HP Envy TouchSmart Ultrabook 4 یک اولترابوک ۱۴ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل که از پردازنده اینتل بهره مند بوده و با صفحه نمایش لمسی قیمت آن از ۹۰۰ دلار شروع می شود.

- HP Phoenix h9 یک کامپیوتر دستک تاپ با پردازنده ایوی بریج اینتل و کارت گرافیک انویدیا یا AMD است که از هم اکنون با قیمت ۹۰۰ دلار به فروش می رسد.

- HP Pavilion dm1 یک اولترابوک کارآمد ویندوز 8 است که با سرویس دو ساله 4G تی‌موبایل، ۵۰۰ دلار قیمت گذاری شده است.

- HP EliteBook Folio 9470m هم یک لپ تاپ ۱۴ اینچی با پردازنده ایوی بریج اینتل است که قرار است با قیمت ۱۰۵۰ دلار از ۲۶ اکتبر (۵ آبان) وارد بازار شود.


نويسنده : niloofar | تاريخ : شنبه 6 آبان 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب